Tropische Regen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wiljan Thije - WaarBenJij.nu Tropische Regen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wiljan Thije - WaarBenJij.nu

Tropische Regen

Blijf op de hoogte en volg Wiljan

04 Februari 2013 | Singapore, Singapore

na een tien uur lange vlucht plus nog eens 7 uur tijdsverschil, ben ik dan eindelijk aangekomen in het idylische Singapore. Mijn eerste nacht was ik al diep in slaap, ik denk dat ik rond de 10 uur geslapen heb om zo mijn Jetlag weg te werpen. Voor de rest heb ik daarvoor nog veel vrienden gemaakt met dank aan de stroopwafel. Mijn eerste dag was en zeker als het over de ochtend gaat begon vroeg. Ik ben met de metro naar school gegaan, maar 8 min, coolio. Daarnaast is mijn niveau vastgesteld namelijk B3 wat betekend dat ik maar een level verwijderd zit van C wat betekend vloeiend moedertaal. Ook maak ik me een beetje zorgen over mijn visium want ik moet een bankaccount openen. maar ik kwam er ook achter dat je geld ook naar buitenlandse rekeningen kan storten IKNOWIT... het is niet zo moeilijk. in ieder geval ik heb mijn rooster en binnekort komen de fotos. het is ook bijna nieuwjaar hier dus dat wordt vast leuk;p
so you next time

• 05 Februari 2013 - 07:53

Ntty:

Hoi Wiljan,
    dat bankaccount komt wel goed.
    Heb je al je IBAN nummer en shiftcode?
    Zit je de hele dag op school? Ontmoet je veel andere studenten? Kan je makkelijk boodschappen doen en pinnen
    Heel niewsgierig!!
    daaag
    xxmama

• 14 Februari 2013 - 12:10

Ton Ten Thije :

Ha Wiljan,
    Via fb geniet ik mee van je reis.
    Echt super
    Xxx papa